Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022

Οι Σαββατιάτικες συναντήσεις της Ομάδας Hot Wheels Greece, που έχουν γίνει θεσμός


Όταν, πριν από λίγα χρόνια, ανακάλυψα στις διαδικτυακές μου... νοσταλγικές αναζητήσεις, μια σελίδα στο Facebook αφιερωμένη στα αυτοκινητάκια Hot Wheels, δεν φανταζόμουν τι με περίμενε. Είχε ήδη δημιουργηθεί τότε μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων, που είχε ως χόμπυ την συλλογή και την ενασχόληση με το συγκεκριμένο αντικείμενο.
Το πιο σπουδαίο, όμως, θεωρώ πως ήταν ότι οι διαχειριστές της ομάδας αυτής, παρότρυναν τα μέλη να συναντιούνται κάθε εβδομάδα για να συζητούν για το χόμπυ τους και να ανταλλάσσουν αυτοκινητάκια! Στην πρώτη συνάντηση που παραβρέθηκα κι εγώ, μου έκανε εντύπωση το φιλικό και εγκάρδιο κλίμα και η αλληλοστήριξη που έδειχναν τα μέλη μεταξύ τους, ώστε να βοηθά ο ένας τον άλλον να μεγαλώσει τη συλλογή του.
Συλλέκτες μοντέλων αυτοκινήτων υπάρχουν πολλοί. Είχα γνωρίσει κάποιους και παλαιότερα, όμως όλοι έκαναν συλλογή από μοντέλα μεγάλης σχετικά κλίμακας, 1:18, 1:24 κτλ. Στην μικρή κλίμακα, 1:64, στην οποία ανήκουν και τα Hot Wheels, δεν γνώριζα κανέναν άλλον εκτός από τον εαυτό μου. Κι εγώ, τότε, είχα μια συλλογή από περίπου 150 κομμάτια (κυρίως Majorette και Matchbox), τα οποία τα είχα από παλιά και τα διατηρούσα σε άριστη κατάσταση. Ήμουν περήφανος γι' αυτά και θεωρούσα τον εαυτό μου και συλλέκτη μοντέλων μικρής κλίμακας. Φανταστείτε, λοιπόν, πώς ένιωσα όταν γνώρισα στην ομάδα ανθρώπους που είχαν στην συλλογή τους 2.000, 2.500 ή και 4.000 κομμάτια!


Από τότε έχει περάσει αρκετός καιρός. Έχω παρευρεθεί σε δεκάδες συναντήσεις της Hot Wheels Greece, έχω δεθεί φιλικά με πολλά από τα παιδιά της ομάδας και φυσικά έχω αυξήσει κατά πολύ την συλλογή μου (σε νούμερα που κάποτε θαύμαζα σε άλλους).
Αν και πλέον έχουν δημιουργηθεί κι άλλες ελληνικές σελίδες στο Facebook με αντικείμενο τα αυτοκινητάκια, η Hot Wheels Greece παραμένει κορυφαία, όχι μόνο γιατί έχει τον μεγαλύτερο αριθμό μελών αλλά γιατί συνεχίζει να ενώνει τους ανθρώπους, μέσα από τις εβδομαδιαίες συναντήσεις, τις δράσεις (π.χ. δωρεές σε ιδρύματα) και την κατά καιρούς συνεργασία με την ίδια την Mattel.


Αν και στην σελίδα της Ομάδας στο Facebook, βλέπεις μόνο μοντέλα Hot Wheels, στις συναντήσεις των μελών μπορείς να βρεις μοντέλα και από όλες τις άλλες εταιρείες που βγάζουν εξηντατεσσάρια (αυτοκινητάκια κλίμακας 1:64), όπως Matchbox, Majorette, Greenlight, M2, Auto World, Inno 64, Mini GT κτλ.
Αν αγαπάτε κι εσείς τα μικρά μοντέλα αυτοκινήτων, αν αναζητάτε να συμπληρώσετε την συλλογή σας, αν θέλετε να ξεκινήσετε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συλλογή ή απλά να θυμηθείτε τα παιδικά σας χρόνια, τότε που παίζατε ώρες ατελείωτες με τα αμαξάκια σας, δεν έχετε παρά να κάνετε μια βόλτα κάποιο Σάββατο από το "Coffee Lab", στην οδό Πειραιώς 54, στο Μοσχάτο, από τις 16:00 έως τις 19:00. Σίγουρα, δεν θα το μετανιώσετε!


Για να πάρετε μια γεύση του τι συμβαίνει κάθε Σάββατο στις συναντήσεις της Hot Wheels Greece, δεν έχετε παρά να παρακολουθήσετε το βίντεο που παραθέτουμε. Ο Σπύρος και ο Άρης, από τους ιδρυτές της Ομάδας, μας ξεναγούν και μας μιλούν για το πώς ξεκίνησαν όλα, για τις δράσεις και τους στόχους της Hot Wheels Greece:




Παναγιώτης


🚔4370

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...