Ένα αυτοκίνητο, έργο τέχνης
Μία εξαιρετικά σπάνια και πανέμορφη Bugatti Type 57V Atalante “Toit Ouvrant” ψάχνει για νέο ιδιοκτήτη.
Η δημοπρασία του ιδιαίτερα σπάνιου αυτού αυτοκινήτου με το χαρακτηριστικό «άνοιγμα» πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, είναι προγραμματισμένη για σήμερα.
Επιφανείς συλλέκτες αυτοκινήτων αναμένεται να κοντραριστούν για αυτή τη δίχρωμη, μπλε και μαύρη, Bugatti του 1938, καθώς παραδοσιακά προσελκύει και φίλους της τέχνης γενικότερα. Προηγουμένως εμφανιζόταν στη διάσημη συλλογή τέχνης "Schlumberger" στο Παρίσι, καθώς κρίθηκε σκόπιμο, από τον άνθρωπο που χρηματοδότησε την αναστήλωση του Παλατιού στις Βερσαλλίες, να παραμείνει σε ένα μουσείο.
Η δημοπρασία του ιδιαίτερα σπάνιου αυτού αυτοκινήτου με το χαρακτηριστικό «άνοιγμα» πάνω από τα κεφάλια των επιβατών, είναι προγραμματισμένη για σήμερα.
Επιφανείς συλλέκτες αυτοκινήτων αναμένεται να κοντραριστούν για αυτή τη δίχρωμη, μπλε και μαύρη, Bugatti του 1938, καθώς παραδοσιακά προσελκύει και φίλους της τέχνης γενικότερα. Προηγουμένως εμφανιζόταν στη διάσημη συλλογή τέχνης "Schlumberger" στο Παρίσι, καθώς κρίθηκε σκόπιμο, από τον άνθρωπο που χρηματοδότησε την αναστήλωση του Παλατιού στις Βερσαλλίες, να παραμείνει σε ένα μουσείο.
Λαμβάνοντας απόλυτες βαθμολογίες στο Amelia Island Concours 2015 και αργότερα βραβευμένο ως Best in Class, το 2016 στο Pebble Beach Concours d’Elegance, αυτό το αυτοκίνητο πρόκειται να απασχολήσει κάθε σοβαρό συλλέκτη, από κάθε γωνιά του κόσμου. Ο κινητήρας του μοντέλου είναι 8κύλινδρος σε σειρά, χωρητικότητας 3.257 κ.εκ., με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και υπερσυμπιεστή. Χάρη στα παραπάνω, η απόδοση φτάνει τους 160 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου τα 200 χλμ./ώρα.
Το κιβώτιο των ταχυτήτων είναι 4 σχέσεων και «οδηγεί» τους πίσω τροχούς, ενώ βάσει των παραπάνω στοιχείων απόδοσης και επιδόσεων, εύκολα μπορεί να πει κανείς πως πρόκειται για ένα supercar της εποχής του. Εξίσου εντυπωσιακός είναι και ο σχεδιασμός του, που το τοποθετεί ανάμεσα στα καλύτερα σχέδια Art Deco που έχουν γίνει ποτέ στον κόσμο -διάκριση που δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα. Το σχέδιο αυτό πιστώνεται στον Jean Bugatti, γιο του ιδρυτή της εταιρείας, Ettore και έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο δρόμο το 1934.
Το κιβώτιο των ταχυτήτων είναι 4 σχέσεων και «οδηγεί» τους πίσω τροχούς, ενώ βάσει των παραπάνω στοιχείων απόδοσης και επιδόσεων, εύκολα μπορεί να πει κανείς πως πρόκειται για ένα supercar της εποχής του. Εξίσου εντυπωσιακός είναι και ο σχεδιασμός του, που το τοποθετεί ανάμεσα στα καλύτερα σχέδια Art Deco που έχουν γίνει ποτέ στον κόσμο -διάκριση που δεν αφορά μόνο τα αυτοκίνητα. Το σχέδιο αυτό πιστώνεται στον Jean Bugatti, γιο του ιδρυτή της εταιρείας, Ettore και έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο δρόμο το 1934.
Μόλις 710 αυτοκίνητα κατασκευάστηκαν, με τα “Toit Ouvrant”, με αυτά με την ανοιχτή οροφή όπως το συγκεκριμένο, να είναι μια μικρή μειοψηφία. Η αποκατάσταση του συγκεκριμένου σε αυτή την τέλεια με βάση τις βαθμολογίες κατάσταση, έγινε το 2012 από τον ιδιοκτήτη που το έχει και σήμερα στο Texas των ΗΠΑ. Θα δημοπρατηθεί από την Worldwide Auctioneers, η οποία δεχόταν προσφορές διαδικτυακά έως τις 4 Σεπτεμβρίου, για να ανακοινώσει το αποτέλεσμα –προφανώς, διακριτικά, στο νέο ιδιοκτήτη- σήμερα.
Μέρος του κειμένου προέρχεται από το www.newsauto.gr
🔎4122
🔎4122
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου