Ποιες διαφημίσεις έγραψαν ιστορία και γιατί; Από τις πρωτοποριακές καμπάνιες, που καθόρισαν brands, μέχρι τις δημιουργικές ιδέες, που άγγιξαν εκατομμύρια ανθρώπους, αυτό το βιβλίο είναι ένας ύμνος στη δύναμη της διαφήμισης. Ανακαλύψτε τα μυστικά, τις στρατηγικές και τις ιδέες που άλλαξαν την επικοινωνία και τις αγοραστικές μας συνήθειες για πάντα. Ένα συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο της διαφήμισης, που θα σας εμπνεύσει! Με την υπογραφή του συγγραφέα Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη.
Περιεχόμενα
1. P&G 9Περιεχόμενα
2. Kodak 12
3. R.J. Reynolds Tobacco 14
4. U.S. Army 17
5. Sunkist 20
6. Odorono 24
7. Steinway & Sons 27
8. Beech-Nut 31
9. Citroen 34
10. Burma-Shave 37
11. Rolex 40
12. American Tobacco Company 43
13. Coca-Cola 46
14. Guinness 49
15. American Tobacco Company 52
16. Rockefeller Group 55
17. Westinghouse Electric 58
18. De Beers 61
19. Guinness 65
20. C.F. Hathaway 68
21. Pan American Coffee Bureau 72
22. Marlboro 75
23. Unilever 78
24. Clairol 81
25. Rolls-Royce 85
26. Bayer 88
27. Volkswagen 91
28. Avis 94
29. Volkswagen 97
30. Honda Motor Co. 100
31. 7-Up 103
32. Health Education Council 107
33. Perdue Farms 110
34. McDonald's 113
35. Miller Brewing Company 116
36. Sony 119
37. Calvin Klein 122
38. FedEx 125
39. Vin & Sprit 128
40. Benetton 131
41. CIBA GEIGY 134
42. National Highway Traffic Safety Administration 137
43. Yellow Pages 139
44. Apple 142
45. Wendy's 145
46. Levi's 148
47. The Economist 152
48. Nike 155
49. Energizer 158
50. British Airways 161
51. MilkPEP 164
52. Playtex 167
53. Apple 170
54. Burger King 173
55. Anheuser-Busch 175
56. Artisan 178
57. Diageo 181
58. John West 184
59. Levi's 187
60. IKEA 190
61. Las Vegas Convention and Visitors Authority 193
62. Honda 196
63. Sony 200
64. Chupa Chups 204
65. 3Μ 206
66. Dos Equis 209
67. Kraft 212
68. Unilever 215
69. Tourism Queensland 218
70. Mars 221
71. Old Spice 225
72. FedEx 228
73. Procter & Gamble 231
74. Chipotle 234
75. Faber Castell 238
76. Coca-Cola 241
77. McDonald's 244
78. Coca-Cola 248
79. Nike 251
80. Red Bull 255
81. Dollar Shave Club 258
82. Mercedes 261
83. Metro Melbourne 264
84. Dove 268
85. Volvo 271
86. WestJet 274
87. Keloptic 277
88. Sainsbury's 280
89. Norwegian Airlines 283
90. Procter & Gamble 286
91. Anheuser & Busch 290
92. Burger King 293
93. IKEA 296
94. KFC 299
95. Stabilo Boss 303
96. Payless 307
97. PepsiCo 310
98. Vienna's Tourist Board 313
99. Emirates 316
100. British Airways 319
100+1. Greek National Tourism Organization 322
Βιβλιογραφία 327
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει ΜΒΑ από το Cleveland State University, στο Οχάιο της Αμερικής.
Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις του, έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, όπως: Ανοιχτό ΜΒΑ της εφημερίδας Τα Νέα, Κέρδος, Ιndex, Marketing Week, Maxim, Ε της Ελευθεροτυπίας, Le Chef, Επιστημονικό Μάρκετινγκ, Food Service, Τουριστική Αγορά, Salt & Pepper.
Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, ενώ έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα πιστοποίησης του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Ως μέλος του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικής Πιστοποίησης Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.Κ.Ε.ΠΙ.Σ.) είναι εισηγητής σε χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση προγράμματα σπουδών, που απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων και ανέργους. Επίσης, έχει διατελέσει μέλος του Ενιαίου Μητρώου Αξιολογητών (Ε.Μ.Α.) του Υπουργείου Εργασίας, όπου αξιολόγησε εκπαιδευτικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις του, έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, όπως: Ανοιχτό ΜΒΑ της εφημερίδας Τα Νέα, Κέρδος, Ιndex, Marketing Week, Maxim, Ε της Ελευθεροτυπίας, Le Chef, Επιστημονικό Μάρκετινγκ, Food Service, Τουριστική Αγορά, Salt & Pepper.
Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, ενώ έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα πιστοποίησης του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Ως μέλος του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικής Πιστοποίησης Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ε.Κ.Ε.ΠΙ.Σ.) είναι εισηγητής σε χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση προγράμματα σπουδών, που απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων και ανέργους. Επίσης, έχει διατελέσει μέλος του Ενιαίου Μητρώου Αξιολογητών (Ε.Μ.Α.) του Υπουργείου Εργασίας, όπου αξιολόγησε εκπαιδευτικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Συγγραφέας: Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
ISBN: 9789606181214
Σχήμα: 14x21
Σελίδες: 352
Εξώφυλλο: Μαλακό
Ημερομηνία έκδοσης: 04/2025
Εκδότης: Εκδόσεις Σταμούλη
Αρχική τιμή: €17,50
🔎5086




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου