Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

Νέες εκδόσεις 1122: Αντέλ η Τρομερή #4


Μου τη δίνει η Αγάπη!

Η Αντέλ είναι μια μικρή, ζωηρή αλλά παράλληλα αξιαγάπητη κοκκινομάλλα, η οποία περνά τον χρόνο της κάνοντας πειράματα στον Αζάξ, τη γάτα της, και εφευρίσκοντας διαρκώς νέους τρόπους να επιβάλλει τους δικούς της κανόνες.

-Παγκόσμιο εκδοτικό φαινόμενο
-Εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο
-Δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στη Γαλλία
και θεωρείται ως ο αντίποδας των ηρώων της Disney
-Η σειρά αριθμεί μέχρι στιγμής 18 τόμους

«Έχω πάντα καλές ιδέες όταν θέλω να εκνευρίσω τους γονείς μου ή να βασανίσω τον χαζογάτο μου! Όμως αυτή τη φορά είναι μπερδεμένα τα πράγματα… Όταν θέλω να εκφράσω τη φλογερή μου αγάπη στον Λουδοβίκο, τον καινούριο στην τάξη μας, τα χάνω τελείως! Γκρρ… Πραγματικά, μου τη δίνει η αγάπη!»

Με μια γερή δόση μαύρου χιούμορ και ψήγματα τρυφερότητας, η Αντέλ είναι μια ηρωίδα νέου τύπου…
Βάλε τη ζώνη σου γιατί θα απογειωθείς!
Το 4ο βιβλίο της σειράς Αντέλ η Τρομερή.

Ο Mr. Tan έπλασε για πρώτη φορά τη μορφή της Αντέλ στα δεκατέσσερα του χρόνια. Σήμερα η σειρά έχει γίνει διάσημη παγκοσμίως. Ο συγγραφέας, του οποίου το αληθινό όνομα είναι Antoine Dole, ασχολείται με τη συγγραφή παιδικής και νεανικής λογοτεχνίας.

Ηλικίες: 6+
Α' έκδοση: 20/11/2023
Μετάφραση: Πετρούλα Γαβριηλίδου
Εικονογράφηση: Κυρία Πρίκλι (Diane Lefeye)
Σελίδες: 96
Διαστάσεις: 16x20 εκ.
Εκτύπωση: Έγχρωμο
Εξώφυλλο: Μαλακό
ISBN: 978-960-645-536-0
Εκδότης: Κλειδάριθμος
Αρχική τιμή: 12,20€

💬4707


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...