[Με γρίφους AR]
Πέντε μαθητές φημίζονται για τις ικανότητες τους στα μαθηματικά. Ένας καθηγητής ειδήμον στην Τεχνητή Νοημοσύνη, τους προκαλεί να έρθουν στο Cryptonus, το προσωπικό του εργαστήριο, προκειμένου να τους βάλει να λύσουν μερικούς γρίφους.
Οι μαθητές αποφασίζουν να πάνε και τους υποδέχεται ένα Ρομπότ. Ξαφνικά βρίσκονται κλεισμένοι σε ένα τελευταίας τεχνολογίας εργαστήριο… όπου οι πόρτες κλειδώνουν. Οι εκπλήξεις πολλές… τα στοιχεία, οι κωδικοί και οι νοερές παγίδες περισσότερες. Θα καταφέρουν να συνδυάσουν τα δεδομένα και να αποδράσουν; Εσείς; Μπορείτε να αποδράσετε από το εργαστήριο του Δρ. Tom Cat;
Στον κόσμο, σήμερα, όλα φαντάζουν στατικά.
Στον κόσμο του μέλλοντος, στον κόσμο της προηγμένης τεχνολογίας, όλα είναι μεταβλητά.
Δεν ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, αλλά η διαδικασία για την εύρεση του αποτελέσματος.
Το αποτέλεσμα δεν είναι στατικό, εξαρτάται από πολλές συνθήκες, μεταβάλλεται...
Μόνο η διαδικασία επίλυσης παραμένει σταθερή.
Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ!
Αυτή είναι η πραγματική λύση στο πρόβλημα, η λύση στους άλυτους γρίφους του μυαλού σας!
Είστε έτοιμοι να μπείτε στο CRYPTONUS;
1000 δωμάτια με γρίφους και μυστικούς κωδικούς σας περιμένουν...
Μπορείτε να λύσετε τους γρίφους;
Μπορείτε να αποδράσετε από το εργαστήριο του Δρ. Tom Cat;
Οι μαθητές αποφασίζουν να πάνε και τους υποδέχεται ένα Ρομπότ. Ξαφνικά βρίσκονται κλεισμένοι σε ένα τελευταίας τεχνολογίας εργαστήριο… όπου οι πόρτες κλειδώνουν. Οι εκπλήξεις πολλές… τα στοιχεία, οι κωδικοί και οι νοερές παγίδες περισσότερες. Θα καταφέρουν να συνδυάσουν τα δεδομένα και να αποδράσουν; Εσείς; Μπορείτε να αποδράσετε από το εργαστήριο του Δρ. Tom Cat;
Οι ήρωες θα γνωρίσουν τους «Γίγαντες της Πληροφορικής», θα εισαχθούν μαζί τους στην αλγοριθμική λογική και στην προγραμματιστική σκέψη, και θα ταξιδέψουν σε ιστορίες γρίφων και μυστικών κωδικών προκειμένου να μπορέσουν να αποδράσουν.
Στον κόσμο, σήμερα, όλα φαντάζουν στατικά.
Στον κόσμο του μέλλοντος, στον κόσμο της προηγμένης τεχνολογίας, όλα είναι μεταβλητά.
Δεν ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, αλλά η διαδικασία για την εύρεση του αποτελέσματος.
Το αποτέλεσμα δεν είναι στατικό, εξαρτάται από πολλές συνθήκες, μεταβάλλεται...
Μόνο η διαδικασία επίλυσης παραμένει σταθερή.
Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ!
Αυτή είναι η πραγματική λύση στο πρόβλημα, η λύση στους άλυτους γρίφους του μυαλού σας!
Είστε έτοιμοι να μπείτε στο CRYPTONUS;
1000 δωμάτια με γρίφους και μυστικούς κωδικούς σας περιμένουν...
Μπορείτε να λύσετε τους γρίφους;
Μπορείτε να αποδράσετε από το εργαστήριο του Δρ. Tom Cat;
Γρίφοι Επαυξημένης Πραγματικότητας
Ζωντανέψτε τους γρίφους του βιβλίου και προσπαθήστε να τους λύσετε μέσα από ένα διαδραστικό περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας (Augemented Reality – AR).
Σκανάρετε την 1η σελίδα κάθε δωματίου και δείτε να αναβιώνει ένα γρίφος επαυξημένης πραγματικότητας κάνοντας το παιχνίδι ακόμη πιο διαδραστικό.
Ο Χρήστος Μαλλιαράκης είναι διδάκτορας της Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στον Προγραμματισμό Η/Υ και στη σχεδίαση και ανάπτυξη Serious Games. Το CMX MMORPG που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του διδακτορικού του για την εκμάθηση του προγραμματισμού Η/Υ έχει βραβευτεί στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο "8th European Conference of GameBased Learning" που διεξήχθη στο Βερολίνο ως καλύτερο εκπαιδευτικό παιχνίδι στην κατηγορία του. Έχει εργαστεί ως μηχανικός λογισμικού, συνεργάτης καθηγητής στο τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ως επιστημονικός σύμβουλος Νέων Τεχνολογιών στα Εκπαιδευτήρια E. Μαντουλίδη, ενώ έχει διακριθεί από την Microsoft ως Innovative Educator Expert.
Ερευνητικά έχει περισσότερες από 30 δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, ενώ έχει ασχοληθεί με την προετοιμασία μαθητών για Ολυμπιάδες Πληροφορικής. Το 2012 ήταν ένας από τους αρχηγούς της Εθνικής Ομάδας Πληροφορικής, η οποία κατέκτησε 2 χάλκινα μετάλλια στη Βαλκανιάδα στα Σκόπια (JBOI 2012).
Ο Γιάννης Κωνσταντινίδης γεννήθηκε στη Ρόδο το 1989. Έχει σπουδάσει Αγγλική λογοτεχνία στο Kingston University. Από μικρός σχεδιάζει κόμικς και ήταν αυτοδίδακτος μέχρι το 2009, οπότε γράφτηκε στον ΑΚΤΟ. Πήρε πτυχίο στη γραφιστική και διαφήμιση το 2014. Όταν δεν σχεδιάζει κόμικς, ασχολείται με τη συγγραφή σεναρίων για κόμικς και ταινίες μικρού μήκους, τη φωτογραφία και τη σκηνοθεσία.
Ερευνητικά έχει περισσότερες από 30 δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, ενώ έχει ασχοληθεί με την προετοιμασία μαθητών για Ολυμπιάδες Πληροφορικής. Το 2012 ήταν ένας από τους αρχηγούς της Εθνικής Ομάδας Πληροφορικής, η οποία κατέκτησε 2 χάλκινα μετάλλια στη Βαλκανιάδα στα Σκόπια (JBOI 2012).
Ο Γιάννης Κωνσταντινίδης γεννήθηκε στη Ρόδο το 1989. Έχει σπουδάσει Αγγλική λογοτεχνία στο Kingston University. Από μικρός σχεδιάζει κόμικς και ήταν αυτοδίδακτος μέχρι το 2009, οπότε γράφτηκε στον ΑΚΤΟ. Πήρε πτυχίο στη γραφιστική και διαφήμιση το 2014. Όταν δεν σχεδιάζει κόμικς, ασχολείται με τη συγγραφή σεναρίων για κόμικς και ταινίες μικρού μήκους, τη φωτογραφία και τη σκηνοθεσία.
Συγγραφέας: Χρήστος Μαλλιαράκης
Εικονογράφος: Γιάννης Κωνσταντινίδης
Διαστάσεις: 17 x 24 εκ
Σελίδες: 160
ISBN: 978-960-563-172-7
Εξώφυλλο: Μαλακό
Ημερομηνία κυκλοφορίας: Νοέμβριος 2017
Εκδότης: Ελληνοεκδοτική
Αρχική τιμή: 16,10€
Η παρουσίαση ανανεώθηκε στις 10/11/2024
🔎2630
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου