Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Αξέχαστες Ιστορίες 55: «Εγώ είμαι ο σερίφης!»


Στις 5 Φεβρουαρίου 1963, κυκλοφορούσε στα περίπτερα το τεύχος 13 ενός νέου ακόμα περιοδικού, του Μικρού Σερίφη. Ημέρα Τρίτη, οι νεαροί -κυρίως- αναγνώστες, είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν μία ακόμα περιπέτεια των δύο θρυλικών παιδιών του νόμου: του Τζιμ Άνταμς και του Πεπίτο Γκονζάλες (στις πρώτες ιστορίες δεν είχαν προστεθεί ακόμη στη συντροφιά τους η Ντιάνα και ο Τσιπιρίπο). Η συγκεκριμένη περιπέτεια μπορεί σήμερα να μοιάζει κάπως απλοϊκή στη γραφή της, όμως για τα παιδιά της εποχής ήταν ένα ακόμα συνταρακτικό επεισόδιο της μάχης των δύο γενναίων υπερασπιστών του νόμου για την επιβολή της τάξης στο άγριο Φαρ-Ουέστ! Συγγραφέας της ιστορίας ήταν ο Κώστας Φωτεινός (ψευδώνυμο του Πότη Στρατίκη), αποκλειστικός συγγραφέας για πολύ μεγάλο διάστημα των περιπετειών του Τζιμ Άνταμς...
Υπόθεση: Τα δύο παιδιά φτάνουν σ’ ένα χωριό, στο οποίο μαίνεται «πόλεμος» μεταξύ δύο αντίπαλων ράντσερ. Με αφορμή μια πηγή που βρίσκεται στα όρια των δύο ραντς, οι άνθρωποι αυτοί συγκρούονται μεταξύ τους, χωρίς να μπορούν να σκεφτούν ψύχραιμα. Ο Τζιμ πιάνει γρήγορα δουλειά στο ένα ραντς και ο Πεπίτο στο άλλο…
Κριτική: 2/5

Η περιπέτεια αυτή δημοσιεύτηκε και πάλι αρκετές φορές αργότερα. Αναλυτικότερα:
2η έκδοση: «Εγώ είμαι ο σερίφης!» (Μικρός Σερίφης Ανατύπωσης 13)
3η έκδοση: «Εγώ είμαι ο σερίφης!» (Γίγας του Φαρ-Ουέστ 10)
4η έκδοση: «Εγώ είμαι ο σερίφης!» (Μικρός Σερίφης 790)
5η έκδοση: «Εγώ είμαι ο σερίφης!» (Μικρός Σερίφης 1241)

Πρέπει, όμως, να σημειώσουμε κάποια πράγματα που δώσανε στην πρώτη έκδοση αυτής της περιπέτειας μια ιδιαίτερη χροιά. Καταρχάς δημοσιεύθηκε στο τεύχος 13, ένα «γρουσούζικο» για πολλούς νούμερο. Το συγκεκριμένο τεύχος κυκλοφόρησε μια ημέρα πριν βγει στα περίπτερα το πρώτο τεύχος ενός άλλου θρυλικού περιοδικού με τους ίδιους πρωταγωνιστές: του Μικρού Κάου-μπόυ. Στο τεύχος 13 δημοσιεύτηκε διαφήμιση για το καινούριο περιοδικό αλλά και μια ανακοίνωση των υπευθύνων της έκδοσης για να επιστήσουν την προσοχή στους αναγνώστες: ένας άλλος εκδότης είχε σκοπό να ρίξει στην αγορά περιοδικό με τον ίδιο τίτλο!...
Σήμερα, με ιδιαίτερη χαρά, σας δίνουμε την ευκαιρία να διαβάσετε ολόκληρη την περιπέτεια «Εγώ είμαι ο σερίφης!», καθώς δημοσιεύουμε αυτούσιες τις σελίδες από το τεύχος 13. Εσείς, αρκεί να πατήσετε πάνω σε μια από αυτές, για μεγέθυνση...
Το σκανάρισμα του τεύχους το έκανε για όλους εμάς, ο φίλος Βαγγέλης Σαΐτης και τον ευχαριστούμε γι' αυτό. Το εξώφυλλο προέρχεται από την προσωπική συλλογή του Παναγιώτη Πλαφουτζή.
Αναδημοσίευση των φωτογραφιών από το blog του Club Φίλων "Μικρός Σερίφης".

















Επόμενη "Αξέχαστη Ιστορία": Η «Σφήκα»
Αναζητήστε την στο τεύχος 56 του περιοδικού "Μικρός Κάου-μπόυ" και στα τεύχη 24, 356 και 629 του περιοδικού "Μικρός Αρχηγός". Διαβάστε την και στείλτε μας τα κείμενά σας στο e-mail του blog (selidesnostalgias@gmail.com), το συντομότερο δυνατόν. Μην ξεχάσετε να αναφέρετε την κριτική σας για την περιπέτεια και σε ποιο τεύχος την διαβάσατε!

Σημείωση: Τα εξώφυλλα και οι εσωτερικές εικόνες των περιοδικών που παρουσιάζονται καλύπτονται από τα πνευματικά δικαιώματα των δημιουργών. Παρακαλούμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε περιπτώσεις αντιγραφής.
Επιμέλεια κειμένων και παρουσίασης: Πλαφουτζής Παναγιώτης
Για το http://selidesnostalgias.blogspot.gr/ - 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...