Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Ο Βαγγέλης Περρής και τα κόμικς του


Ο Βαγγέλης Περρής είναι ένας από τους κορυφαίους συλλέκτες κόμικς στην χώρα μας.
«Έχω σπανιότατα κόμικς, όπως το πρώτο τεύχος του “Μίκυ Μάους” στην Ελλάδα. Η ιστορία του πώς το βρήκα είναι καταπληκτική και πάντα με συγκινεί. Μου το χάρισε ένας ακροατής του Flash 96, όταν εργαζόμουν εκεί το 2003 και είχα δημοσιοποιήσει από μικροφώνου ότι μου λείπει. Μου τηλεφώνησε και συναντηθήκαμε για να μου το κάνει δώρο. “Δεν σημαίνει τίποτα για μένα, ενώ για σένα είναι σημαντικό” μου είπε» δήλωσε ο δημοσιογράφος.
«Αγόρασα πρώτη φορά “Μίκυ Μάους” το 1966. Άρχισα να τα μαζεύω για να μην τα χάσω. Έτσι άρχισε η συλλογή. Στην αρχή, διάβαζα τα κόμικς που έπαιρνε ο μεγαλύτερος αδελφός μου. Σήμερα, έχω πάνω από 7.000 κόμικς στη συλλογή μου. Δεν μπορώ να υπολογίσω ακριβώς τη συνολική αξία τους. Για παράδειγμα, υπάρχει ένα τεύχος που αγγίζει τα 15.000 ευρώ. Τα περισσότερα κομμάτια τα έχω βρει στην Ελλάδα και κάποια στο εξωτερικό», αποκάλυψε ο Βαγγέλης Περρής.
Ένα ολόκληρο δωμάτιο έχει επιστρατεύσει στο σπίτι του προκειμένου να στεγάσει τα 7.000 κόμικς της συλλογής του, τα οποία τα προσέχει σαν τα μάτια του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...